Stymulowanie przyjęcia technologii informacyjnej w zakresie zdrowia cd

Nadal istnieją poważne przeszkody. Po pierwsze, DHHS i ONCHIT działają w bardzo napięty harmonogram. Infrastruktura wspierająca przyjęcie HIT powinna zostać wprowadzona na długo przed 2011 r., Jeśli lekarze i szpitale mają być przygotowani na skorzystanie z najbardziej hojnych premii Medicare i Medicaid. Spełnienie tego terminu będzie trudne. Potrzeba czasu na opracowanie i wdrożenie innowacyjnych programów federalnych, a jeszcze więcej czasu zajmie stworzenie lokalnych instytucji potrzebnych do wsparcia wdrażania HIT. Po drugie, wiele będzie zależało od umiejętności rządu federalnego w określeniu dwóch krytycznych terminów: certyfikowany EHR i sensowne użycie . ONCHIT obecnie zawiera umowy z prywatną organizacją, Komisją Certyfikacyjną ds. Technologii Informacyjnych w zakresie Zdrowia, aby poświadczać EHR jako posiadające podstawowe możliwości rząd federalny uważa, że potrzebują. Jednak wiele certyfikowanych EHR nie jest przyjaznych dla użytkownika ani zaprojektowanych w celu spełnienia ambitnego celu HITECH, jakim jest poprawa jakości i wydajności systemu opieki zdrowotnej. Zaostrzenie procesu certyfikacji jest kluczowym wczesnym wyzwaniem dla ONCHIT. Podobnie, jeśli EHR mają pobudzać poprawę jakości i kontrolę kosztów, lekarze i szpitale będą musieli z nich efektywnie korzystać. Oznacza to, że korzystanie z wbudowanego wsparcia decyzji klinicznych pomaga lekarzom lepiej dbać o swoich pacjentów. Łącząc zachęty finansowe Medicare i Medicaid do znaczącego wykorzystania , Kongres dał administracji ważne narzędzie motywujące dostawców do pełnego korzystania z EHR, ale jeśli wymagania są ustalone zbyt wysoko, wielu lekarzy i szpitale mogą się buntować – składając petycję do Kongresu zmienić prawo lub po prostu zrezygnować z rezygnacji z bodźców i przyjmowania kar. Wreszcie, pełne wykorzystanie potencjału HIT zależy w niemałej mierze od zmiany ogólnych zachęt do płatności systemu opieki zdrowotnej, tak aby usługodawcy mogli czerpać korzyści z poprawy jakości i wydajności świadczonych usług. Tylko wtedy będą zmotywowani, aby w pełni wykorzystać moc EHR.
Narastające problemy narodowe narodziły bezprecedensowy federalny wysiłek modernizacji systemów informatycznych systemu opieki zdrowotnej. Teraz zależy od rządu i narodowych pracowników służby zdrowia i obiektów, aby wykorzystać tę okazję do rzeczywistej poprawy zdrowia i opieki zdrowotnej Amerykanów.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Blumenthal zgłasza otrzymanie wsparcia grantowego od GE Corporate Healthcare, Fundacji Macy ego i Biura Krajowego Koordynatora Technologii Informacyjnych Zdrowia w Departamencie Zdrowia i Usług dla Człowieka oraz opłat za mówienie od FOJP Service Corporation i służąc jako doradca kampania prezydencka Baracka Obamy. Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0901592) został opublikowany 25 marca 2009 r.
Author Affiliations
Dr Blumenthal jest dyrektorem Institute for Health Policy, Massachusetts General Hospital-Partners Healthcare System oraz Harvard Medical School – obie w Bostonie. Został mianowany krajowym koordynatorem ds. Technologii informacyjnych w dziedzinie zdrowia.

Powołując się na artykuły (337)
Zamknij Cytowanie artykułów
[patrz też: firma sprzątająca, Firma sprzątająca Warszawa, fotobudka wesele ]

Powiązane tematy z artykułem: firma sprzątająca Firma sprzątająca Warszawa fotobudka wesele