The NIH Stimulus – The Recovery Act and Biomedical Research ad

W odniesieniu do badań z udziałem ludzkich komórek macierzystych, w dniu 9 marca 2009 r., Prezydent Barack Obama wydał postanowienie wykonawcze, które odwróciło politykę administracji Busha ograniczającą finansowanie i prowadzenie takich badań. NIH ma dopiero na początku lipca, aby sfinalizować nowe wytyczne, po których powinny stać się dostępne fundusze na odbudowę. Rysunek 2. Rysunek 2. Granty NIH Research-Project (R01) Przyznane, 1999-2008. Pokazano liczbę (panel A) i koszt całkowity (panel B). Dodatki do grantów nie są uwzględniane.
Grant badawczy NIH, znany bardziej jako R01 , jest pierwotnym mechanizmem dotacyjnym agencji i największą kategorią finansowania mierzoną liczbą grantów i ich wartości; takie dotacje mogą być zainicjowane przez badaczy lub złożone w odpowiedzi na program lub prośbę o złożenie wniosku. Liczba nowych i kontynuowanych dotacji R01 wyniosła w roku 2003 7211, ale następnie spadła; w 2008 r. przyznano 5886 takich dotacji (zob. wykres 2A). Całkowita przyznana kwota pozostała poniżej 2,5 mld USD rocznie (zob. Wykres 2B). W 2008 r. Wskaźnik sukcesu nowych dotacji R01, zdefiniowany jako liczba wniosków przyznanych jako procent ocenianych, wyniósł 19%, w porównaniu z 25,5% w 1999 r. I niskim 16,3% w 2006 r. Chociaż NIH ma jeszcze aby określić, ile dodatkowych dotacji R01 będzie finansować za pomocą środków stymulacyjnych, liczba ta powinna być znaczna.
Fundusze emerytalne różnią się od rutynowych środków na NIH. Są one ukierunkowane na tworzenie miejsc pracy i inne korzyści ekonomiczne, jak również na zwykłe cele naukowe. Środki stymulacyjne są przyznawane i wydawane bezzwłocznie i podlegają różnym dodatkowym środkom w celu zapobiegania oszustwom i marnotrawstwom oraz zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialności społeczeństwu. Szczegółowe informacje dotyczące działań i wydatków NIH, w tym ich skutków ekonomicznych, będą dostępne na wielu stronach internetowych federacji, w tym w instytutach (www.nih.gov/recovery i www.grants.nih.gov/recovery), DHHS (www.hhs.gov/recovery) oraz strony rządowe (www.recovery.gov i www.grants.gov). W marcu NIH i inne agencje federalne zaczęły informować o wykorzystaniu funduszy. W maju agencje udostępnią plany skuteczności działania, szczegółowe raporty finansowe oraz informacje o konkurencyjnych dotacjach i umowach. W lipcu odbiorcy federalnych funduszy rozpoczną raportowanie na temat wykorzystania funduszy.
Harmonogram działań naprawczych rodzi praktyczne problemy, a więcej może pojawić się w nadchodzących miesiącach. Na przykład często nie jest możliwe zaprojektowanie, finansowanie, prowadzenie i ukończenie niektórych rodzajów badań w ciągu 2 lat – na przykład badanie kliniczne porównujące skuteczność leczenia. Po sfinansowaniu dotacji zatrudnienie osób potrzebnych do wykonania pracy może zająć trochę czasu. Badacze i naukowcy z tytułem doktora często mają zobowiązania, które przedłużają się do końca roku akademickiego w czerwcu. Wyzwania mogą być największe w przypadku dotacji finansowanych pod koniec 2009 r. Lub w 2010 r. Nie jest również pewne, jak elastyczny będzie rząd federalny w odniesieniu do dodatków do pieniędzy stymulujących wydatki po wrześniu 2010 r., Aby można było zakończyć prace.
Podczas gdy fundusze stymulacyjne są jednorazowym napływem pieniędzy odpowiadającym około jednej trzeciej rocznego budżetu NIH, zakres, w jakim ogólny budżet będzie nadal wzrastał, jeszcze nie został potwierdzony Jeśli Kongres nie zwiększy znacznie budżetu NIH do roku podatkowego 2011 – do poziomu zbliżonego do 40 miliardów dolarów, a nie 30 miliardów dolarów rocznie – wielu śledczych i innych, którzy zdobędą zatrudnienie z powodu funduszy na pomoc na odbudowę, może stracić środki na koniec okresu fiskalnego. 2010. Jeśli jednak Kongres opiera się na finansowaniu działań naprawczych, przeznacza dodatkowe zasoby na rzecz NIH i zapewnia utrzymanie realnego tempa wzrostu po dostosowaniu do inflacji, badania biomedyczne mogą być postawione na bardziej stabilnych podstawach finansowych .3,4
W każdym tygodniu DHHS zawiera listę środków, zobowiązań i wypłat w ramach ustawy o windykacji wraz z działaniami i planowanymi działaniami (www.hhs.gov/recovery/reports/index.html). Pod koniec marca 2009 r. NIH nie zobowiązał się ani nie wydał żadnych pieniędzy. Już od września 2010 r., Czyli do końca następnego roku podatkowego, mija tylko 18 miesięcy. NIH powinien być bardzo zajęty.
Author Affiliations
Dr Steinbrook () jest krajowym korespondentem czasopisma.

[przypisy: poradnia alkoholowa warszawa, atonia jelita grubego, geriatra wizyty domowe ]

Powiązane tematy z artykułem: atonia jelita grubego geriatra wizyty domowe poradnia alkoholowa warszawa